مشخصات و خصوصیات نهال گردو لارا

نهالستان آقای نهال

برای سفارش انواع نهال از طریق دکمه تماس با آقای نهال اقدام نمایید

تماس با نهالستان اقای نهال
اینستاگرام نهالستان آقای نهال

منشا گردوی لارا آمریکا است. یک نوع گلدهی زودرس و مقاومت در برابر مناطقی که در تابستان بسیار گرم هستند. درخت گردوی لارا بارور است و محصول با کیفیت خوبی دارد. این رقم قدرت رشد بسیار بالایی دارد و نیازی به گردو و گرده افشان ندارد. به باکتریوز حساس است.

خصوصیات:

اندازه نهال گردوی لارا نسبت به انواع دیگر گردو کوچکتر است. همانطور که گفتیم ، این نوع گردو که نوعی گردوی آمریکایی است ، در سرما و گرما کارایی بالایی ندارد و اگر باعث رشد شدید آن شود ، دما برای رشد مناسب این نوع نهال مناسب نیست. ویراستار؛ مقاومت حرارتی این نهال ها چندان زیاد نیست.

نهال گردوی لارا ارقام گردو بسیار زودبازده است. این درخت عملکرد خارق العاده ای دارد که در زمان خشکسالی نشان داده شده است. عملکرد درخت بالغ لارا ، با شرایط کاشت لازم و خصوصاً دور نگه داشتن آن از سرما ، بین 155 تا 200 کیلوگرم است. باید بدانید که میوه این رقم دارای پوستی سبز کامل و سنگین است و همچنین در گروه پوست نازک و به اصطلاح پوست کاغذی قرار نمی گیرد.

مشخصات:

گردو از نهال های گردوی لارا به عنوان کالاهای گردو با کیفیت بالا در نظر گرفته می شود. این نوع گردو بسیار خوب است زیرا طعم خوبی دارد ، در بعضی موارد به عنوان چاشنی یا دسر استفاده می شود. جالب است بدانید آزمایش و مقاومت در برابر این نوع گردو در برابر گرما بهتر از مقاومت در برابر سرما است.

درخت گردوی لارا یکی از قوی ترین و قوی ترین انواع درختان گردو است. اما به دلیل زود گل بودن توصیه می شود از آن در محیط و مناطق استفاده نشود. این درخت نوع منحصر به فردی از میوه است و همچنین می تواند در مناطق معتدل از دیگر ویژگی های این درخت رشد کند.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال گردو لارا را دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   گردو لارا  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   گردو لارا  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   گردو لارا پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها