خصوصیات نهال گردو هارتلی

نهالستان آقای نهال

برای سفارش انواع نهال از طریق دکمه تماس با آقای نهال اقدام نمایید

تماس با نهالستان اقای نهال
اینستاگرام نهالستان آقای نهال

گردو هارتلی ترکیبی از یک نوع جدید است که با کاشت بذر آزاد تلقیح شده از رقم گردوی کالیفرنیا در ایالات متحده به دست می آید.

نهال های گردوی هارتلی پیوندی دارای قدرت باردهی بسیار بالا و حداقل 60٪ بیشتر از سایر ارقام نهال گردو هستند.

نهال گردوی هارتلی میوه های پیوندی جانبی و خیلی زود است و با تنه نیمه بلند و نیمه پهن خود می توان آن را حتی به صورت پرچین در باغچه کاشت.

گردوی پیوندی هارتلی پس از ارقام نهال گردو و 8 روز قبل از انواع دیگر نهال گردو با باز شدن جوانه ها در این رقم آغاز می شود.

گردو هارتلی پیوندی برای احتیاط این رقم که گل نر آن زودتر از گل ماده باز می شود بهتر است ، بنابراین بهتر است مراقب این رقم باشید که گل نر آن نیز زودتر از گل ماده باز شود ، نه تنها با ارقام نهال گردو بلکه با دانتیناک با هم کاشته شده است.

درخت گردوی هارتلی نیمه قوی است و به ریشه های قوی احتیاج دارد. میوه آن گرد است ، اندازه آن حدود 32 میلی متر است و پوستی کاملاً چوبی و چسبیده دارد.

گردوی پیوندی هارتلی به دلیل دیر رسیدن ، بیشتر با آجیل خورده می شود. طعم مغز گردو معمولاً بسیار دلپذیر و رنگ آن سبک است که به تدریج در جعبه های بسته بندی کمی تیره می شود.

خصوصیات

نهال گردو پیوندی هارتلی در برابر سرما بهار بسیار مقاوم است. نهال های گردوی هارتلی نسبت به گردوی ایرانی مقاومت بیشتری در برابر سرما دارند.

نهال گردو پیوندی هارتلی برای پر کردن مغز گردو و افزایش چربی آن ، دمای 33-37 درجه سانتیگراد طی چند هفته قبل از برداشت ضروری است.

نهال گردو پیوندی هارتلی در تابستان در معرض دمای 50-42 درجه سانتیگراد (متوسط ​​45 درجه سانتیگراد) و رطوبت کم قرار دارد ، پوست سبز آنها آفتاب سوخته و هسته آنها سیاه و چروکیده می شود و گاهی میوه ها خالی می شوند.

گردوی پیوندی هارتلی در رطوبت نسبی پایین و دمای بالاتر از 45 درجه سانتیگراد می تواند آسیب جدی به گردو وارد کند.

نهال گردو پیوندی هارتلی برای دمای پایین تابستان نیز مناسب است زیرا میوه کافی می دهد.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال گردو هارتلی را دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   گردو هارتلی  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   گردو هارتلی  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   گردو هارتلی پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها