شرایط آب و هوایی نهال گردو وینا پیوندی

نهالستان آقای نهال

برای سفارش انواع نهال از طریق دکمه تماس با آقای نهال اقدام نمایید

تماس با نهالستان اقای نهال
اینستاگرام نهالستان آقای نهال

گردوی پیوندی وینا در اواسط فصل برداشت می شود. میوه ای با کیفیت و پربار خواهید داشت. نمای اندازه در اندازه متوسط ​​است و دارای رنگ روشن است. وین می تواند با نانول گردوی پیوندی گرم و خشک بسیار سازگار باشد. این نوع درخت گردو محصولی دارد که به معنی عملکرد بالا ، اندازه متوسط ​​و گردی خاص است. این نوع گردو را می توان با گردوهای دیگری مانند گرده زا چندلر هارتلی و پدررو نیز شکل داد.

هوای خنک در طول فصل رشد ، برداشت گردوی وین پیوند زده شده را به تأخیر نمی اندازد و به باغداران آسیبی نمی رساند. فقط آب و هوای خنک و فصل رشد کوتاه تر از مواد مفید گردوکاری وجود دارد.

آب و هوا:

نهال گردو پیوندی ، مانند سایر میوه های معتدل ، در صورت عدم درمان ، در زمستان به انرژی خاموش نیاز دارند ، بنابراین رشد رویشی و گلدهی را به تعویق می اندازد ، عملکرد را کاهش می دهد و خشک می شود. تبدیل می شود. شاخه می شود. جوانه های گل گردو به مدت 1500-700 ساعت نیاز به خنک سازی دارند.

نهال گردوی وینا ، ریشه این درخت پیوند زده به غرقاب و شوری حساس بوده و در شرایط آخرالزمانی باعث فلج گیاه می شود.

گردوی وین پیوندی یکی از مهمترین ارقام در کالیفرنیا و یکی از معروف ترین و مشهورترین ارقام نهال گردو در جهان است.

خصوصیات:

ارقام نهال گردو وینای پیوندی به دلیل داشتن هسته گردو و شفافیت بسیار با ارزش هستند. درخت گردو پیوندی وینا از اواسط تا اواخر پاییز برداشت می شود.

گردوی پیوندی وین یک آفت و سرما بسیار مقاوم است و در حال حاضر محبوب ترین رقم گردو در ایتالیا و ایالات متحده است.

درخت گردوی وین پیوندی رقمی مناسب برای آب و هوای نیمه خشک ، معتدل و سرد است و در مقایسه با سایر ارقام برای شکستن خواب و پذیرش کلاله به سرما کمتری احتیاج دارد در صورتی که 7 درصد باغ گردو باید با درختان گرده افشان باشد.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال گردو وینا پیوندی را دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   گردو وینا پیوندی  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   گردو وینا پیوندی  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   گردو وینا پیوندی پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها