نهال گلابی آنجو

نهال گلابی آنجو

مبدا: آمریکا

رنگ پوست: قرمز براق

عادت گلدهی: خود نابارور

تحمل به خشکی: نیمه متحمل

تحمل به سرما: c25 تا c35

زمان برداشت: اواخر سپتامبر

گلابی آنجو در سال 1842 ظاهر شد. این نشان می دهد که این نهال ها سابقه طولانی در تولید دارند. نهال گلابی آنگو به سرعت رشد می کند اما به طور کلی به عنوان درختان نیمه کوتاه طبقه بندی می شود. بنابراین رشد زیادی از آن انتظار نداشته باشید. ارتفاع این درختان می تواند 5.5 متر یا 18 فوت باشد. خوشبختانه این مزایای زیادی برای نهال گلابی دارد. یکی از مهمترین مزایای این کوتاهی قد دسترسی آسان به میوه های درخت است.

هرس درخت گلابی آنجو

هرس یکی از مهمترین و ضروری ترین نکات برای رشد و سلامت درخت گلابی انجو است. این هرس گردش هوا ، قرار گرفتن در معرض منظم و مستقیم ، سلامت نهال ، تخریب شاخه های پوسیده و درخت بیش از حد را فراهم می کند. زمان مناسب هرس را انتخاب کنید. این عمل می تواند پایان زمستان یا آغاز بهار همزمان با زمان خواب گلابی گل آنجو باشد.

گلابی

گلابی یک میوه دانه دار است. شاخه های برخی ارقام گلابی خاردار است ، دارای برگهای اره اره ای و حاشیه های نوک تیز یا صاف است. گلهای گلابی همزمان با برگها ظاهر می شوند و روی گل آذین گل کوکب قرار می گیرند. در گل آذین 7-8 گل وجود دارد. بیشتر گلها در نوک خارهای دو ساله به دست می آیند. شاخه های درخت گلابی شبیه سیب است و شامل خار ، بره ، براندی و نعناع است. درخت گلابی نسبت به سیب نسبت به سرما حساسیت بیشتری دارد و می تواند تا -30 درجه سانتیگراد مقاومت کند. علاوه بر این ، انواع مختلف گلابی گرمای تابستان را تحمل می کنند و تابستان های خشک برای کنترل بیماری آتش سوزی که گلابی به آن بسیار حساس است ، مناسب است.

درختان گلابی مانند خاکهای شنی لومی و خاکهای سنگین و مرطوب برای این گیاه مناسب نیستند. دوره استراحت جوانه های گلابی حدود 1500-600 ساعت زیر 7 درجه سانتیگراد است. در خاکهای زهکشی شده از پایه برای ساخت باغهای گلابی و در خاکهای سنگی از پایه های زالزالک مناسب است. برخی از ارقام گلابی ، مانند بارتلت یا ویلیامز ، ناسازگاری موضعی با پایه ها را نشان می دهند و برای حل این مشکل از پایه های Old Home استفاده می شود. در خاک های خشک و آهکی از پایه های گلابی وحشی مناسب است و در خاک های زهکشی شده از پایه های بذر گلابی استفاده می شود و فاصله کاشت 7-8 متر است. فاصله کاشت در پایه های کوتوله 3-4 متر است.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   گلابی آنجو با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال گلابی آنجو در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   گلابی آنجو پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال گلابی آنجو

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها