نهال گوجه سبز مراغه ای

نهال گوجه سبز مراغه یکی از اعضای خانواده بزرگ نهال گوجه سبز است که همانطور که از نامش پیداست متعلق به شهرستان مراغه در استان آذربایجان شرقی است. منشا این نهال ها از آلوهای جنگلی وحشی است. اندازه میوه های این نهال ها زیاد و میوه آن نرم و آبکی است.

اصولاً میوه نهال گوجه سبز مراغه آلو مراغه است که وقتی رسیده کاملاً شبیه گوجه سبز است و به راحتی می توان آن را به صورت گوجه سبز فروخت. نهال گوجه سبز مراغه نهال بسیار مثمرثمر و سودآوری است.

می توان برداشت گوجه سبز مراغه را از ابتدای مرداد ماه آغاز کرد. میوه های نهال گوجه سبز مراغه ای تا پایان ماه دوم بهار یعنی اردیبهشت ماه روی شاخه های نهال و درختان باقی می ماند.

شرایط آب و هوایی و خاک

از نظر مقاومت در برابر سرما در زمستان ، آلو و گوجه فرنگی شبیه سیب و گیلاس است و نیاز سرماخوردگی آنها 500 تا 1800 ساعت در دمای کمتر از هفت درجه سانتی گراد تأمین می شود. این گیاهان معمولاً خاکهای لومی شنی را ترجیح می دهند و خاکهای سنگین و مرطوب را بهتر از سایر میوه های سنگی تحمل می کنند.

شرایط کاشت

با توجه به رقم و سرعت رشد آن ، فاصله بین درختان آلو و گوجه فرنگی 7-5 متر است. در کشورهای خارجی آنها در شرایط بسیار مناسب توانسته اند تا 35 تن در هکتار برداشت کنند ، اما در ایران عملکرد معمولاً از 3-7 تن در هکتار بیشتر نیست.

گوجه سبز

گوجه سبز خواص بسیاری دارد و از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. این کالری زیادی دارد و در هر 100 گرم 5٪ ویتامین A ، 5٪ کلسیم ، غنی از ویتامین B و 5٪ آهن و همراه با نیاسین و 13٪ ویتامین C ، 2٪ فسفر و 3.6٪ تأمین می کند.

فواید گوجه سبز

سیستم عصبی را تقویت می کند و کم خونی را از بین می برد و از عملکرد کلیه پشتیبانی می کند. به از بین بردن برخی بیماری های کبدی کمک می کند. وقتی گلهای سفید درخت آلو خشک و با عسل مخلوط شوند ، در کاهش کرم روده موثر هستند.

غنی از فیبر است و عملکرد سریع روده ها را تنظیم می کند. گوجه سبز سرشار از اسیدهای آلی مختلف ، فلاونوئیدها ، اسیدهای چرب و ترکیبات آنتی اکسیدانی است که آنها را قادر به بهبود متابولیسم بدن می کند ، بنابراین به کاهش وزن و کاهش مشکلات گوارشی کمک می کند.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال گوجه سبز مراغه ای با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   گوجه سبز مراغه ای در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت تا برداشت  نهال گوجه سبز مراغه ای پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال گوجه سبز مراغه

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها