نهال گیلاس تکدانه مشهد

نهال تکدانه گیلاس مشهد

نهال تکدانه گیلاس بومی مشهد ایران است که پایه آن گیلاس تلخ است. گیلاس تکدانه قلبی مشهد که دارای میوه ای قلبی شکل با پوستی سیاه با گوشت قرمز و بافتی سفت است ، باعث محبوبیت بالایی در بازار شده است. زمان گلدهی این میوه خوشمزه نیمه دوم اردیبهشت ماه با یک دوره گلدهی شانزده روزه است و معمولاً در اوایل تیرماه به بار می نشیند و عمر اقتصادی درخت 30 سال است. خرید نهال گیلاس تکدانه دانه در مشهد به دلیل بومی بودن از مکان های مختلف قابل تهیه است و به دلیل عادت رشد گسترده بسیار پربار و دارای قدرت رشد متوسط ​​است.

ویژگی ها:

اما یکی از ویژگی های مهمی که در هنگام خرید نهال تکدانه گیلاس در مشهد باید مورد توجه قرار گیرد این است که این گیاه خود سازگاری ندارد و باید از ارقام خود بارور در باغ های گیلاس استفاده شود تا مشکل عملکرد این رقم کاهش یابد. زیرا اگر از گرده افشان مناسب استفاده نشود ، میزان تولید را به صفر می رساند ، بنابراین باید ناهماهنگی این رقم در خرید نهال تکدانه گیلاس در مشهد را در نظر گرفت. ارقام سازگار با خود شامل Christmas Star ، Sun Burst ، Lapins ، Stella و Newstar هستند.

همچنین این نوع گیلاس به عملیات پس از برداشت حساس بوده و زمان برداشت آن کوتاه است ، بنابراین برداشت و حمل و نقل آن باید به گونه ای انجام شود که از له شدن میوه جلوگیری شود تا علاوه بر حفظ مشتری از بیماری جلوگیری کند. نهال های گیلاس تکدانه دانه مشهد باعث رونق تجاری این شهر می شود که برای رقم استلا مناسب است و برای مناطق دیگر باید شرایط سازگاری آن بررسی شود که در اکثر نقاط سرد نیز کاشته می شود. روش کاشت نیز در خرید نهال تکدانه گیلاس بسیار مهم است.

مراحل کاشت:

مراحل کاشت گیلاس های یکپارچه مشهد به این صورت است که ابتدا باید یک سوراخ به عمق نیم متر حفر شود ، سپس در یک سوراخ خاک نرم و کود حیوانی قرار داده شود تا نهال های گیلاس در آن قرار گیرد (مقدار کود باید ریخته شود) در نیمی از خاک نرم). خاک نرم پر شده و سپس سوراخ اطراف آن با خاک پوشانده می شود. سرانجام ، باید آب به هوادهی داده شود. معمولاً توصیه می شود قبل از کاشت انتهای گیاه را با قارچ کش اسپری کنید تا احتمال آلودگی گیاه از بستر از بین برود.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال  گیلاس تکدانه مشهدبا کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال  گیلاس تکدانه مشهددر کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   گیلاس تکدانه مشهد پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید گیلاس تکدانه مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها