نهال گیلاس شیشه ای ( گلسی )

گیلاس شیشه ای یکی از نادرترین انواع گیلاس است که در فرانسه تولید می شود. میوه حاصل بسیار خوشمزه است و به دلیل رنگ خاص زرد نارنجی در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب شده است. نوع خاکی که برای رشد درخت گیلاس شیشه ای استفاده می شود خاک لومی و رسی است که به تنفس ، رشد و میوه دهی هرچه بهتر ریشه کمک می کند.

در مورد هرس درخت گیلاس شیشه ای باید دانست که مرحله هرس یکی از مراحل مهم بوده و برای قرار گرفتن شاخه ها در معرض نور و تسریع گردش هوا باید انجام شود. هرس معمولاً در طول دوره خواب زمستانی اکثر درختان گیلاس انجام می شود. اما در مورد درختان گیلاس شیشه ای اینگونه نیست و بهتر است این درخت را در پایان تابستان هرس کنید.

مشخصات نهال

از مشخصات بارز آلبالوهای شیشه ای می توان به حساسیت بسیار بالای آنها به آفات ، بیماری های باکتریایی و بیماری های قارچی اشاره کرد میوه گیلاس شیشه ای نیز به دلیل طعم شیرین و البته رنگ پوست زرد که با رگه هایی از قرمز و نارنجی ترکیب می شود ، محبوبیت زیادی دارد.

قابلیت حمل میوه گیلاس شیشه ای متوسط ​​است و بهتر است آن را با ظرافت و دقت بیشتری برداشت و جابجا کرد. این رقم برای تأسیس باغ مناسب است و سود خوبی برای مشاغل نوپا نیز به همراه خواهد داشت.

نهال های گیلاس شیشه ای نیاز به خنک سازی دارند

به طور معمول ، نهال برای گلدهی و میوه دهی به 500 تا 1200 ساعت در دمای منفی 7 درجه سانتیگراد نیاز دارد.

زندگی اقتصادی

درخت گیلاس شیشه ای اقتصادی حدود 30 سال عمر دارد که زمان نسبتاً خوبی برای یک درخت گیلاس است.

گیلاس

گیلاس یکی از محبوب ترین میوه هاست. برخی معتقدند که این میوه از آسیا نشأت گرفته است. این میوه علاوه بر طعم دلپذیر ، خواص بسیاری نیز دارد. هر درخت گیلاس در یک فصل حدود 7000 گیلاس تولید می کند. رنگ گیلاس از زرد تا سیاه متفاوت است اما معروف ترین نوع گیلاس قرمز است. همچنین ، شکل آن از کروی به قلب شکل تغییر می کند. از گیلاس می توان در تهیه تارت ، پای گیلاس ، آب میوه و … استفاده کرد. این میوه سرشار از مواد مغذی و ویتامین است و همچنین به سوزاندن کالری کمک می کند و می تواند جایگزین غذاهای پرکالری شود. و میزان کالری دریافتی روزانه را کاهش دهید.

ارزش غذایی گیلاس

ویتامین C که به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می کند ، به مقدار کافی در گیلاس یافت می شود. آنها حاوی چربی ، کلسترول یا سدیم نیستند و حاوی فیبر ، ویتامین A و مواد معدنی ضروری مانند آهن ، کلسیم و پروتئین هستند. آنها همچنین حاوی مقادیر قابل توجهی پتاسیم هستند.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال گیلاس شیشه ای با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   گیلاس شیشه ای در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت تا برداشت  نهال گیلاس شیشه ای  پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال گیلاس شیشه ای

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها