گلابی کوشیا

این رقم یکی از قدیمی ترین ارقام ایتالیا است و گاهی به عنوان معادل ارکولینی شناخته می شود. بر این اساس ، میوه آن به شکل گلابی ، دم میوه آن ضخیم و چوبی است و قطر میوه در میخ میانی قابل توجه است. همه این ویژگی ها باعث شده میوه رقم کوشیا با ظاهری بسیار زیبا و جذاب ایجاد شود.

میزان تحمل آتش در این رقم قابل قبول است و تولید سالانه آن از خوب تا بسیار خوب ارزیابی می شود. به نظر می رسد عملکرد سالانه کمتری نسبت به رقم لوئیزبن داشته باشد و می تواند پارنوکارپ یا بی ثبات تر از ارقام گلابی باشد.

شرایط آب و هوایی مناسب

خوشبختانه گلابی یکی از درختان میوه است که مقاومت یا تحمل آن را در برابر طیف وسیعی از شرایط نامساعد محیطی نشان داده است و بسته به نوع رقم ، نوع پایه و طول فصل رشد مورد نیاز یا نیاز به سرما ، سطح زیر کشت . می توان نیروگاه را از مناطق بسیار سرد آمریکای شمالی و اروپای شمالی به دشت های گرمتر یا مناطق نیمه گرمسیری با استفاده از ارقام با نیاز به سرمایش کمتر گسترش داد.

به طور کلی ، کشت گلابی در مناطقی که دمای زمستان از -25 به -28 درجه سانتیگراد کاهش می یابد ، با احتمال آسیب درختان به دلیل سرمای زمستان ارتباط دارد.

گلابی

گلابی یک میوه دانه دار است. شاخه های برخی ارقام گلابی خاردار است ، دارای برگهای اره اره ای و حاشیه های نوک تیز یا صاف است. گلهای گلابی همزمان با برگها ظاهر می شوند و روی گل آذین گل کوکب قرار می گیرند. در گل آذین 7-8 گل وجود دارد. بیشتر گلها در نوک خارهای دو ساله به دست می آیند. شاخه های درخت گلابی شبیه سیب است و شامل خار ، بره ، براندی و نعناع است. درخت گلابی نسبت به سیب نسبت به سرما حساسیت بیشتری دارد و می تواند تا -30 درجه سانتیگراد مقاومت کند. علاوه بر این ، انواع مختلف گلابی گرمای تابستان را تحمل می کنند و تابستان های خشک برای کنترل بیماری آتش سوزی که گلابی به آن بسیار حساس است ، مناسب است.

درختان گلابی مانند خاکهای شنی لومی و خاکهای سنگین و مرطوب برای این گیاه مناسب نیستند. دوره استراحت جوانه های گلابی حدود 1500-600 ساعت زیر 7 درجه سانتیگراد است. در خاکهای زهکشی شده از پایه برای ساخت باغهای گلابی و در خاکهای سنگی از پایه های زالزالک مناسب است. برخی از ارقام گلابی ، مانند بارتلت یا ویلیامز ، ناسازگاری موضعی با پایه ها را نشان می دهند و برای حل این مشکل از پایه های Old Home استفاده می شود. در خاک های خشک و آهکی از پایه های گلابی وحشی مناسب است و در خاک های زهکشی شده از پایه های بذر گلابی استفاده می شود و فاصله کاشت 7-8 متر است. فاصله کاشت در پایه های کوتوله 3-4 متر است.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   گلابی کوشیا با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال گلابی کوشیا در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   گلابی کوشیا پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید نهال گلابی کوشیا

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها