نهال بادام فرانیس

بادام فرانیس

نهالهای بادامی دیررس گل فرانیس با اسپور تشکیل می شوند و نمی توانند با سایر نهالها با ارقام دیگر پیوند شوند. برداشت میوه در نهال های بادام متحرک ساده و آسان است و با جداسازی پوست سبز آن می توان به راحتی این میوه را برداشت کرد. برگهای نهال بادام فرانیس در شاخه های تازه شکل گرفته دوباره رشد کرده و دوباره احیا می شوند.

برگهای نهال بادام دیررس فرانیس بلند و باریک و سوزنی شکل است. این برگها بسته به نوع نهالهای بادام دیرگل می توانند موج دار یا صاف باشند. هر نهال بادام دیرگل گل فرانیس دارای 5 کاسبرگ و 5 گلبرگ است. تخمدان نهال بادام فرانیس دارای یک گل میخک و دو تخم مرغ است

خواص نهال بادام دیرهنگام فرانیس

خرید نهال بادام برای شما که قصد کاشت دارید بسیار مهم است و یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده در این خرید قیمت نهال بادام است. یکی از مهمترین خواص بادام ، خاصیت تسکین دهنده آن به دلیل داشتن پتاسیم زیاد است. روغن موجود در بادام به تأمین نیاز بدن به اسیدهای آمینه کمک می کند و منبع خوبی برای کمبود آهن است. سلامتی افراد با مصرف روزانه چند عدد بادام خام تضمین می شود و سیستم ایمنی بدن با این روش تقویت می شود.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال  بادام فرانیسبا کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال  بادام فرانیسدر کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   بادام فرانیس پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید بادام فرانیس

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها