نهال بادام مامایی

نهال بادام بومی ایران است. در واقع بادام را نمی توان در دسته آجیل ها قرار داد زیرا پوسته بیرونی سختی دارد که هسته دانه در آن قرار می گیرد که به آن مغز بادام گفته می شود. مغز بادام یکی از خواصی است که می توان با سایر مغزها از آن استفاده کرد. به عنوان یک میان وعده مقوی مصرف می شود. حتی مصرف روزانه چند مغز بادام می تواند انسان را اشباع کرده و انرژی لازم را برای بدن فراهم کند.

محل کاشت نهال های بادام مامایی:

به عنوان مثال ، افرادی که مناطق نسبتاً سردی دارند می توانند از نهال بادام مامایی برای کشت استفاده کنند. در ایران منشا این نوع بادام به کردستان معروف است. بادام مامایی رشد زیادی دارد و پوست آن بسیار سفت است.

گلهای نهال بادام مامایی صورتی یا سفید هستند و در بهار جلوه بسیار زیبایی به درخت می دهند. زمان گلدهی نهال های بادام مامایی نسبت به سایر بادام ها دیرتر است و می تواند در انواع مختلف خاک رشد کند. بادام مامایی 35 تا 45 سال سن دارد. لازم به ذکر است که عمر مفید درخت بادام نیز نیاز به مراقبت دارد.

روش صحیح نهال های بادام مامایی:

ابتدا با توجه به زمین مناسب ، حفره های مناسبی را با فاصله 4 * 4 برای کاشت نهال حفر کنید. برای خرید نهال بادام مامایی باید گودالی عمیق و مناسب در نظر بگیرید زیرا ریشه درخت بادام به صورت عمودی در خاک رشد می کند. آبیاری درخت بادام مامایی با توجه به تغییر فصل متفاوت است. در بهار ، هر لیتر دو لیتر و در تابستان ، سه لیتر آب در نظر گرفته شود. برای بهترین نتیجه ، می توانید قبل از کاشت در تابستان ، خاک را در کود حیوانی خیس کنید.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال  بادام ماماییبا کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال  بادام ماماییدر کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   بادام مامایی پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

خرید بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها