ویژگی های نهال گردو اسرائیلی

ویژگیهای نهال گردو اسرائیلی

برای سفارش انواع نهال از طریق دکمه تماس با آقای نهال اقدام نمایید

تماس با نهالستان اقای نهال
اینستاگرام نهالستان آقای نهال

از انواع نهال گردو که از نظر خصوصیات و عملکرد هر یک متفاوت است ، می توان به نهال گردوی خوشه ای اسرائیلی اشاره کرد که یکی از ارقام اقتصادی و با کیفیت است که میوه های آن به صورت خوشه ای روی یک شاخه رشد می کند. آهسته

دلیل معروف شدن چنین رقمی به عنوان گردوی خوشه ای اسرائیلی این است که در هر شاخه درخت گردو ، 5 تا 25 گردو به صورت خوشه ای رشد می کند.

مشخصات و ویژگی های نهال گردوی خوشه ای اسرائیلی:

نهال گردوی خوشه ای اسرائیلی ارقام پایه کوتاهی است که بازده بسیار خوبی دارد و این یکی از مزایای بارز نهال گردوی اسرائیلی در مقایسه با انواع دیگر است. نهال گردوی اسرائیلی دیرتر از سایر ارقام شروع به گلدهی می کند اما متقابلا زودرس می دهد.

از نظر ظاهری ، گردوی خوشه ای اسرائیلی دارای برگهای سبز کشیده و میوه آن در مقایسه با سایر ارقام تقریباً متوسط و بیضی شکل است.

گردو دارای دو پوسته است که یکی پوسته سبز بیرونی است که نرمتر است و هنگام رسیدن ترک می خورد و جدا می شود و دیگری که هسته در آن قرار دارد کمی سخت تر است ، اگرچه این پوسته سخت نژادهای مختلف متفاوت است. در گردوی اسرائیلی ، این پوسته کاغذی نازک است.

زمان مناسب برای کاشت و برداشت نهال گردوی اسرائیلی:

اولین قدم و می توان گفت مهمترین مرحله تهیه بستر مناسب برای رشد نهال است که با در نظر گرفتن خاک مناسب با شخم اصولی انجام می شود.

مرحله دوم حفر چاله هایی با عمق مناسب است. در واقع ، هرچه نهال گردو عمیق تر باشد ، ریشه آن قویتر است. نهال گردوی اسرائیلی در حین رشد شاخ و برگ زیادی تولید می کند ، بنابراین باید به فاصله مناسب نهال نیز توجه کنید.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال گردو اسرائیلی را دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   گردو اسرائیلی  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   گردو اسرائیلی  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   گردو اسرائیلی پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها