ویژگی های نهال گردو فرانکت

ویژگی های نهال گردو فرانکت

برای سفارش انواع نهال از طریق دکمه تماس با آقای نهال اقدام نمایید

تماس با نهالستان اقای نهال
اینستاگرام نهالستان آقای نهال

گردو فرانکت  توسط پیرمرد فرانسوی در اوایل دهه 1800 کشف شد. پوست نازکی دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است. میزان تولید آن از پدرو و چالندر بهتر است.

کیفیت بالا و سفیدی هسته و عملکرد زیاد و خوب گردو به عنوان یکی از ارقام خوب گردو در مناطق مرکزی کالیفرنیا شناخته می شود.

یکی از مضرات این رقم ، حساسیت زیاد آن به بیماری بلایت است.

گردو فرانکوت  تمام گلهای خود را تولید نمی کند زیرا ارقام گرده افشان ندارد. گردو فرکت از سال ششم به بعد اقتصادی می شود و به عنوان گرده افشانی در باغ ها مورد استفاده قرار می گیرد. به ازای هر 20 گردو چندلر ، از یک گردو فرانکوت  به عنوان گرده افشان استفاده می شود.

گردو میوه های گرد ، با دو پوسته ، یکی نرم و سبز که به تدریج خشک و از بین می روند ، و دیگری سخت و چوبی. مغز آن خوراکی و سرشار از روغن است. گردو میوه ای مغزدار و ارزشمند است که انواع مختلفی دارد و دارای چوب ارزشمندی است. جوانه های گردو به 700-500 ساعت سرما زیر 7 درجه نیاز دارند ، می تواند تا 11- درجه را تحمل کند.

ویژگی های کاشت گردو فرانکت

گردو فرانکت  در ارتفاع 400 تا 1200 متر از سطح دریا  موثر است و با توجه به بدنه آن ، فاصله بین نهال ها باید 5.7 کاشته شود. (برای هر درخت چندلر ، هارتلی یا پدرو ، باید یک بذر برای گرده افشانی این رقم کاشته شود. گردو فرانکوت  ) گردوی فرانکوت  دارای پوسته کاغذی 42-43 میلی متر است و وزن میوه آن با پوسته چوبی و مغز آن حدود 12 گرم است. 6. گرم است.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال گردو فرانکت را دارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   گردو فرانکوت  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   گردو فرانکوت  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   گردو فرانکوت پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها