مشخصات نهال گردو کاغذی

نهالستان آقای نهال

برای سفارش انواع نهال از طریق دکمه تماس با آقای نهال اقدام نمایید

تماس با نهالستان اقای نهال
اینستاگرام نهالستان آقای نهال

نهال گردوی کاغذی محدود به نوع و تنوع خاصی نیست. بلکه به دلیل محبوبیت این ژنوتیپ ، انواع مختلفی از گردو را می توان در این منطقه قرار داد. از جمله بهترین و معروف ترین انواع گردوی کاغذی می توان به ارقامی مانند چندلر ، فارنور و … اشاره کرد. این ارقام از بسیاری جهات متفاوت هستند. اما وجه مشترک همه آنها نازک بودن پوست است و این ویژگی را می توان مهمترین ویژگی آنها دانست.

مشخصات گردو

میوه نهال های گردوی کاغذی معمولاً پوستی بسیار نازک دارد. در برخی ارقام با کیفیت بالا ، نسبت هسته به 93 تا 95 درصد گردو می رسد. این نوع گردو معمولاً حاوی روغن های طبیعی و ویتامین ها و مواد معدنی است که برای بدن بسیار مفید هستند.

 ارتفاع نهال گردو

نهال گردوی کاغذی و درخت آن بهترین ژنوم رشد را دارند. این امر به ویژه در برخی از شکل های اصلاح شده مشهود است. بعضی از انواع نهال های گردو می توانند تا 2 متر نیز رشد کنند.

 عملکرد میوه گردو

بسته به نوع نهال گردو ، عملکرد این درخت می تواند متفاوت باشد. اما به طور متوسط ​​هر درخت کاغذ بین 6 تا 30 کیلوگرم گردو در هر شاخه تحمل می کند. این عملکرد به عوامل زیادی مانند کاشت در آب و هوای مناسب ، آبیاری مناسب ، خاک و بسیاری از عوامل مهم دیگر بستگی دارد.

عملکرد درخت گردو

شاید بیشترین بازده عملکرد ، در بین ارقام مختلف گردو ، در درختان گردوی کاغذی باشد. به خصوص انواع اصلاح شده این نوع گردو رشد بسیار خوبی و میوه های بزرگ و بسیار خوشمزه دارند.

 مشخصات درخت گردو

بارزترین مشخصه درختان گردو کاغذی برگهای پهن و بلند و چوب مرغوب آنها است. البته مواردی مانند باردهی زیاد را نیز می توان از دیگر ویژگی های این نوع درختان گردو ذکر کرد.

خرید

اگر تصمیم به خرید نهال گردو کاغذی رادارید نهالستان آقای نهال با تولید  نهال   گردو کاغذی  با کیفیت آماده همکاری با شما می باشد ، و چون فروش نهال بصورت مستقیم و بدون واسطه است با نازلترین قیمت دراختیار شما قرار داده میشود ارقام این نهال  جزء بهترین و با کیفیت ترین نهال   گردو کاغذی  در کشور است و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید از این نهالستان گویای این امر می باشد ، ما از کاشت  تا  برداشت  نهال   گردو کاغذی پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با ما

واتساپ

واتساپ

برگشت به منوی تماس ها

تلگرام

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها

برگشت به منوی تماس ها